K predplatnému doprava zadarmo
Každý mesiac 5 skvelých produktov
Doručenie na Slovensko aj Česko

Mesiac lásky je TU!💖

Mesiac lásky je TU!💖

Mesiac lásky je TU & my často zabúdame, že najdôležitejší vzťah, ktorý máme, je ten, ktorý máme samé so sebou.💖Preto, či už ste slobodné alebo zadané, je dôležité rozmaznávať sa rovnakou láskou a láskavosťou, akou by sme zahŕňali kohokoľvek iného. Vyzívame ťa aby si tohtoročný Valentín poľavila a prijala samú seba.🙏🏻A ako lepšie to dosiahnuť než starostlivosťou o svoje telo a dušu zároveň?💕Práve februárový CuteBox ti tento mesiac prináša 5 nových kozmetických produktov, vďaka ktorým  si doprajete chvíle rozmaznávania a vďačnosti.😚✨

Láska k sebe samému je dôležitou súčasťou starostlivosti o seba. Preto si povedzme pár tipov, ako dať svoje JA na prvé miesto!🙏🏻

1) Naučte sa povedať “NIE”🙅🏽‍♀️

Prílišné zaväzovanie sa je kontraproduktívne a môže viesť k zvýšenému stresu, úzkosti, dokonca k úplnému vyhoreniu. Preto je dôležité stanoviť si hranice v osobnom aj pracovnom živote. Trénujte si hovoriť nie a prestaňte sa nadmerne zaväzovať ľuďom a zážitkom, ktoré nie sú v súlade s Vašimi hodnotami.

2) Robte niečo, čo milujete❤️

Aktivity, ktoré vás bavia, Vám zlepšia náladu a dodajú energiu. Preto si pravidelne naplánujte čas na niečo, čo budete robiť len pre seba – či už je to písanie denníka, mediácia, maľovanie, počúvanie hudby, behanie alebo jednoducho poriadna domáca skin-care & wellness. 

3) Vedomé dýchanie😮‍💨

Už päťminútové hlboké dýchanie Vám pomôže znížiť stres, znížiť srdcovú frekvenciu a regulovať krvný tlak. Je to jedna z najjednoduchších techník starostlivosti o seba. Môžete si stiahnuť aplikácie ako Calm alebo The Breathing App alebo sa zúčastniť kurzu dýchania, aby ste si osvojili techniky bránicového dýchania a zredukovali stres a únavu, ktoré môžete po náročných dňoch pociťovať.

4) Venujte pozornosť svojim myšlienkam💭

Dávajte si pozor na to, ako hovoríte sami so sebou. Vždy, keď si všimnete, že si hovoríte niečo nepekné, jednoducho prejdite na miernejší tón a snažte sa veci racionálne zhodnotiť, aby ste zvládli svojho vnútorného kritika. Hovorte so sebou tak, ako by ste hovorili s milovanou osobou.

5) Buďte zhovievavejší🫂

Cvičte sa v odpúšťaní sebe aj druhým. Výskum ukazuje, že zbavenie sa zášti a odpustenie prináša celý rad zdravotných výhod, od nižšej hladiny stresu a lepšieho spánku až po zlepšenie hladiny cholesterolu.

6) Smejte sa😊

Smiech uvoľňuje endorfíny a ďalšie zdravé hormóny a pomáha Vám zbaviť sa stresu. Neviete, kde začať? Stačí si pozrieť dobrý stand-up, komédiu, prečítať si vtipnú knihu, zahrať si hru so svojimi blízkymi alebo si jednoducho povedať pár vtipov.

7) Cvičte💪🏽

Vedecké poznatky ukazujú, že cvičenie pomáha odbúravať stres, zlepšuje kognitívne funkcie a stimuluje tvorbu endorfínov, ktoré môžu okrem iného pomôcť zmierniť depresiu a úzkosť. Ak ste začiatočník, pomôže aj krátka prechádzka na čerstvom vzduchu.

8) Urobte niečo milé pre niekoho iného🫶🏽

Láskavosť znižuje stres, pretože uvoľňuje serotonín, ktorý je hormónom dobrej nálady. Môžete začať s malými prejavmi láskavosti, ako napríklad kúpiť niekomu kávu (alebo kamoške CuteBox), povedať niekomu, prečo si ho vážite, napísať blízkej osobe, darovať peniaze na charitu, alebo sa venovať dobrovoľníckej činnosti vo svojej komunite.

Existuje toľko spôsobov, ako praktizovať sebalásku – možnosti sú skutočne neobmedzené. Môžeš si tiež naplánovať výlet, dovolenku alebo len kávu s kamoškou. Koncept sebalásky je jednoduchý: znamená to, že si ceníte svoje vlastné potreby, priania a túžby a staráte sa o ne. Nejde o to byť sebecký. Ide o to, aby ste mali čas načerpať energiu a zdroje, aby ste tu mohli byť pre ostatných.💖